Punktlighed og overblik er førsteprioriteten, når kunder giver karakter for en udflugt. Alle tingene skal nås, så gæsterne får det hele med. Forsvinder øjeblikket et sekund, kan skaden ske. Når du skal planlægge, så er det vigtigt, at du kan finde rundt i alt det, der hører planlægningen til. Det kan være:
- At invitationerne til turen er nået frem til alle dem, som skal have buddet.
- Styr på programmet, så du altid ved, hvad du skal nå og hvornår.
- Tilvalg og overnatninger. Er der nogen, som springer en overnatning over eller nupper en ekstra? Måske vælger de deres eget sted. Tilvalg kan for eksempel være i forbindelse med mad eller lignende.
- Overblik over deltagerne. Hvem der er med er fuldstændigt nødvendigt at vide, når du er afsted.
- Du bliver nød til at sikre dig, at betalingerne er gået igennem. Det virker uprofessionelt, hvis du ikke har styr på finanserne, og det kan iværste fald lede til økonomisk tab.
Der er altså mange bolde i luften, når du planlægger, og du vil ikke tabe nogen af dem. Det undgår du gennem et online tilmeldingssystem. Det holder styr på alt det ovenstående og samler det i en let overskuelig pakke, så du i stedet for at fare rundt i dokumenter bare kan slå op i tilmeldingssystemet. Læs mere om tilmeldingssystemet her.
Live interaktioner giver mulighed for underholdning og feedback
Du kan få føling med, hvad dine gæster mener, når I er på farten gennem tilmeldingssystemet. Du kan lave afstemninger og meningsmålinger, så du ved, hvad de ønsker. Det giver dig mulighed for at tilpasse på farten, når det er nødvendigt. Vigtigere endnu giver det dig mulighed for at gøre gæsterne til en del af turen. Nu er de ikke bare passagerer, nu er får de alle sammen følelsen af at have indflydelse på noget. Derudover giver det dig også muligheden for at lave sjove quizzer. Det er altid en god måde at få tid i eksempelvis et transportmiddel til at gå hurtigt med en sjov og måske lærerig quiz. Du kan med fordel tage afsæt i rejsen og lave quizzen derefter.